Sunday 29 January 2012

FORENSIK :') BYE ..

FORENSIK.. FORENSIK......
cita-cita sejak dulu kala ..

npe? semue org tak percaye aku nak jdy mndew tu haaaa ..!
ape ape ? engt mke mcm aku ny takot ke?
btw, aku suke something yang adventure ..

TER-sangat-sangat lah suka :))
tapi ho r...
mcm mne nak jadi forensik ,
kalauakudapatelektifperakaunan??
menyesal gile time Pn. Haniliza tnyer dlu ..
"spe lagi nak msuk aliran sains ?"
tapi aku buat senyap gtu kat belakang --'
dlam pikiran aku time tu ..
mampukah aku ??
mampukah ?? 

hati berbelah bagi .. nak taknak.. nak taknak..

and bile kene buat biodata tu ke. biodata ni ke ..
bile tang CITA-CITA tu .. 
aku mseti tulis "FORENSIK"
bukan senang woah nak dpt jdy mndew alah tu ..

ramai suruh aku ambik aliran sains after school ..
tp boleh ke ?
sbb aku takde asas dri Form 4..
dari form 4 smpai sekarang aku duk je kat kelas account tuh ..
PAKSA hati untuk belajar menyintai ACCOUNT..

ye .. Insya-Allah aku boleh ...
tapi aku tak minat nak jadi 
ACCOUNTANT AND JURU AUDIT WEYH!!
dah cner ? aku belajar ni untuk masa depan ..
tp aku msih tak boleh nak menetukan mase depan aku ..

acanor ?
kubuntu,,
dalam segala keadaan , pasti ade HIKMAH-Nya..
mane tau nt .. aku jadi forensik tu .. aku FAILED ! ke..
and mne tau .. dgn aku jdy accountant tu aku AKAN KAYA-RAYA dgn org tersayang tuuu :))
kan ?

ape-ape pon ... biar RESULT SPM YANG MENENTUKAN ! 
ape itu spm ? 
ntah --'

SEMOGA AKU DAPAT MASA DEPAN YANG CERAH 

FORENSIK <3 BYE 

 

                

No comments:

Post a Comment