Sunday 29 January 2012

gaduh :'(

hai hai !

 k , hari aku nan dy gaduh ..
aku tak kesah pon dy nak ckp aku ape ,

 dan dy pon tak ksah ape aku nak ckp dy tu ...
mcm ny ke .. mcm tu ke ..
yg penting due-2 ego melampau ..

dy bnyak beralah jgak ..
aku pon KOTT ..
tp bak kte ibu ...
LUMRAH KEHIDUPAN org bercinta ..

kdg-2 hati aku selalu ckp yang aku nak dgar ape kate ibu ..
"SEKARANG NI BELAJAR LAA DLU ..
ESOK BERMACAM-MACAM JENIS MANUSIE
KITE JUMPE .."


ye , mmg aku nak sgt dgar ,
patuh ape ibu aku ckp ,
*sebab kate-2 ibu tu semue untuk kebaikan*
tp npe styap kli aku gaduh nan dy , 
aku dah sbut perkataan pling dy tak ske..
"kita BREAK je laa :)"
*aku wat mke smile tuh .. kau ade ?*

tpy mcm sie-2 je ape aku ckp ...
mngkin aku pon terlalu syg kan dy ..
dan dy pon .. 

"Ya Allah , jika benar dia untukku , dekatkanlah lah kami , tetapi jika dia bukan untukku ,  permudahkan lah kami untuk meneruskan kehidupan . Amin "    




No comments:

Post a Comment